lunes, 4 de junio de 2012

Michelle with eyes

I have finished Michelle, now she just has to get her hair and I have been trying her blown glass eyes, she is adorable, I like her sooo much, she looks like a baby, I like her skin color and texture. What do you think?

J'ai fini Michelle, maintenant il faut faire le rooting des cheveux. J'étais en train d'essayer ses yeux en verre soufflé et je peut dire que je la trouve magnifique, je l'adore, elle ressemble à un vrai bébé. J'aime la couleur et texture de sa peau. Qu'elle est votre avis?

He terminado de pintar a Michelle, ya solamente queda implantar el pelo. He estado probando los ojos de cristal soplado alemanes y me he quedado encantada con el resultado final. Adoro esa piel, ese color, la textura. Parece un bebé de verdad. Qué os parece?




No hay comentarios:

Publicar un comentario


In 2009 I won the first price of Reborn Artistry contest. I'm very proud of it

In 2009 I won the first price of Reborn Artistry contest. I'm very proud of it